Testersuite heeft in het eerste kwartaal van 2015 een solution partnership ondertekend met TOPdesk, leverancier van standaardsoftware voor servicemanagement. Hierdoor is een krachtig middel beschikbaar gekomen om TOPdesk wijzigingen gestructureerd te testen. Het succesvol doorvoeren van wijzigingen hangt immers voor een groot deel af van de mate waarin de wijzigingen goed zijn getest.
integratie tussen TOPdesk en Testersuite
De gezamenlijk ontwikkelde integratie tussen TOPdesk en Testersuite maakt het mogelijk om changes die in TOPdesk worden behandeld te testen in Testersuite. De koppeling stimuleert naast het gestructureerd testen van changes ook hergebruik van testcases die in het verleden zijn opgesteld. Bovendien biedt het uitkomst voor organisaties die een uitdaging hebben bij het aanleveren van bewijsmateriaal ten behoeve van IT audits.
Partnership
TOPdesk en Testersuite verwachten met het partnership hun gezamenlijke klanten verder te kunnen ontzorgen op het snijvlak van testmanagement en IT servicemanagement. Zowel TOPdesk als Testersuite hechten veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van hun oplossingen, waardoor de koppeling eenvoudig is te implementeren en gebruiken.
Over TOPdesk
TOPdesk richt zich op het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke en betaalbare servicemanagement-oplossingen voor iedere soort organisatie. TOPdesk is marktleider in de Benelux en ondersteunt met haar software meer dan 4000 klanten.
Over Testersuite
Testersuite biedt laagdrempelige maar zeer krachtige en volledige testmanagement oplossingen op SaaS (Software-as-a-Service) basis. Met behulp van Testersuite wordt gestructureerd testen en hergebruik van testware eenvoudig en inzichtelijk.
Voor vragen over de koppeling en het partnership kunt u contact opnemen met Testersuite via info@testersuite.nl.